='(

Känns som ett slag i magen när man vet att någon ljuger en rätt upp i ansiktet!
Du vet vem du är!
Sen förnekar man det när man säger att man kan bevisa det.



Klockan är 2 07 och jag är inte trött =(
Brukar alltid vara trött innan tio men ikke idag, Micke & Tiger sover =)
Hade en mysig kväll, åt god mat kollade på Arn riket vid vägens slut, spelade 360 och färjade mitt hår (a)
Sen hände en grej jag inte vill så då blev jag lite putt,
börjar bli så trött på det!
Aja skitsamma...
Var i Ed igår med, var inne i några affärer, men micke tvingade ut mig =P
Åkte hem och kollade på tv och slappade,
vaknade vid nio imorse (dör om jag gör det imorron eller ja det är ju egentligen idag ^^)
gick och sa god morgon till Tiger och öppnade hans bur, kollade datan lite, sen så gjorde jag frukost på sängen till Micke vid elva (då tyckte jag det var dax att vakna haha)
Men när jag kom in så sa han god morgon och sa att han tänkte gå upp haha men jag hann före =)

Ska till Trollhättan denna veckan eventuellt, ska flasha xboxet =P
Och på lördag ska vi till Liseberg, myspys <3

Idag åker Rida hem oxå =(
Fattar inte varför de utvisar sånna som inte har gjort något eller hotar sammhället, han har jobbat och skött sig hela tiden, men men..
Hej då säger vi till honom , hoppas att han försöker få uppehållstillstånd igen! =)
Micke fick en grej man kan ha runt halsen eller på väggen av honom i födelsedagspresent, en grön sak med kinatecken på typ...

Nä vet inte nått mer jag ska skriva =)

Joo känns inte som DU saknar mig när du inte hör av dig!

Så här låg Tiger i buren imorse när jag kom




Det var allt =P


//Liinda

Kommentarer
Bex säger:

Vem ? :O

2008-11-24 | 15:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback