Dagen =)

Masade mig upp till skolan idag =(
Var cp som vanligt,
Spelade spel med Sara & kristian ^^
Sa hej till Timmy  med ;)
Ringde till pappa för jag var jätte hungrig var ju äcklig fisk i skolan så han kom med frukt och loka, det var överdrivet mkt men blev mätt iaf ^^
Tack pappa!

Sen när jag slutade kom pappa & Siv och hämtade mig och så åkte vi till Lena, på akupunktur ;)
Fick en nål i handen denna gången, rakt i en närv så det känndes i hela armen och sen kunde jag inte börja tummen =(
Och hade ont men det var bara att hålla god min ^^
Gick och mötte Marcus på skolan sen när vi var klara sen stack han upp till Lena.
Gick och satte mig i bilen men Siv.

Sen åkte vi upp till Karlstad, hittade några födelsedagspresenter till Micke ;)
Köpte lite julkort med som jag hade tänkt att skicka =P
Åt på Max men det är inge gott där så jag åt bara pommes och drack cola, hamburgaren fick Astrix sen, det tyckte han var smaskens =P
Tänker inte säga vilka affärer jag var inne på för då vet säkert micke vad jag har köpt ;)

Imorgon ska jag till skolan igen, TRÅÅÅÅK!!

Ska ut med Carro på en promenad nu ;)

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback