Allt möjligt ^^

Idag åkte vi till hantverkshuset  i upperud (=
Typ svindyrt där ...
Sen åkte vi till Tösse Stugan & fikade, mysigt <3
Åkte hem och myste i soffan framför Narnia filmerna, myspys <3
Kollade på COD  en demo har kommit ut, men det sög ju, 2:an är bättre!

Igår bytte vi däck på 850:in & ställde av den =)
Ska ställa in den hos Martin över vintern =P

Tiger har lagt ner båda öronen nu oxå, han är verkligen gosig,
han sitter i matskålen och äter samtidigt haha! Duktig kanin <3

På måndag är det skola igen
Tisdag ska jag till en för migränen
onsdag inget planerat än
Torsdag, Gösta fyller år grattis på han =)
Fredag, slutar TIDIGT =D + Tiger 8 veckor <3
Lördag- Söndag, slappa ^^

Kollade på En skräckis " When a strenger calls" den var bra, skvatt till på en del ställen
Jag skulle fått panik om det var jag!
Hade verkligen låst in mig & ställt massa tunga saker framför dörren!

Aja nu ska jag göra något,
klockan är snart ett & jag är ikke trött =P

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback