Akupunktur

Idag var jag på akupunktur var faktiskt gött =)
Speciellt ansiktsmassagen man fick sen (a)
Trodde det skulle göra ont, men det känndes ju inte ens, det enda som känndes var när hon kom & skruva på nålarna men det var mest skönt ^^


Var svin trött i morse =/
orkade inte ens palla mig upp ur sängen så micke fick dra upp mig nästan =P
Fick släpa mig upp för den "extremt jobbiga" trappen i bussen ^^
& den jobbiga vägen till skolan 
Höll på att somna innan Marie kom, efter det med men ändå ^^

Sen när jag var på akupunkturen så somnade jag nästan
var så avkopplande =)

Nu ligger jag i sängen med det bärbara framför =P
lyssnar på musik & funderar seriöst att lägga mig fast klockan bara är nio, men är man trött så är man ^^
Saknar mina älsklingar Micke & Tiger <3 
Vill inte vara i någon annan säng än våran,
vill ligga i din famn <3 

Klappa Tiger & ha honom lös som han älskar <3 

Hatar att vara ifrån dig Micke, även om det "bara" är en natt,
men det är inte så bara för mig,
jag måste vara med dig för att må bra! 
Mår verkligen inge bra utan dig! 
Saknar dig som fan! 
Micael Olofsson Du Är Mitt Livs Kärlek <3 
Det ska Vara Du & Jag För Alltid,
Vi Ska Dela Med - Och Motgångar ,
Jag Finns Alltid Vid Din Sida <3
Micke Du Är Den Enda Jag Kan Lita 120 % På
Du Ser Saker Ingen Annan Ser,
Du Lyssnar, Tröstar, Och Låter En Gråta Ut, <3 
Du Betyder Verkligen Allt För Mig Älskling <3 
Denna Sommaren Var Bäst <3
Hoppas Det Blir Lika Mysigt Nästa År! 
Den 6:e har vi vart förlovade i 5 månader 
och den 15:e har vi vart tsm 1 ett år och 2 månader <3 
Det har verkligen vart de bästa i mitt liv.



//Liinda

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback