Välkomna! ^^

Välkommna till min nya blogg.
Orkar inte med den på lunar =P

Midsommar:
 Micke och hämtade mig hos pappa.
Sen åkte vi till vårvik och åt god mat som vanligt ;)
Sen körde Micke ner Julia (Anita&Göstas båt) till vattnet. Fast traktorn var för liten mot båten så han fick backa hela vägen. Och när han kom till Åkern hoppade jag och Gösta på båten och då sa Gösta "Nu åker du båt på torra land" haha och jag bara "aa det är första gången" xD
Sen krångalde det lite och jag fick gå i det 14 gradiga vattnet två ggr *fryser*
De fick i den tillslut iaf.
Sen gick vi upp och åt jordgubbar (egen odlade) och kakor och sånt =)
Sen tog vi en tur med båten till Gustavsfors  där gick vi och kollade läget och Gösta visade en båt som är till salu.
Sen gick vi och fikade lite. Mysigt.
Sen kom vi tillbaka till Vårvik vid tjugo i ett och sen åkte vi hem var hemma vid halv två. *trött*
Sov gott den natten!




 




Jag Älskar Dig<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback