Min Älskling<3

Micael Du Gör Mig Hel!
Utan Dig Är Jag Inget!
Du Är Mitt Allt
Min Pusselbit
<3

Jag älskar dig!<3

                                               


I förrgår var jag ute och handlade för andra gången (glömde typ hälften när jag var ute) och Micke slutade så jag gick till pizzan för att möta Micke, som skulle köpa kebbabsås.
Sen åkte vi till preem och köpte ny doftgran till bilen, som luktade av gammla mjölkpaket som Micke skulle släga ^^
och så köpte vi glass och åkte ner till vattnet och åt<3
Sen lukade det väldigt starkt, men det gick med mitt huvve om vi hade fönstrena öppna haha.
Sen åkte vi till granngården och kollade på vattenslang med det var typ 50 meter eller nått, så vi åkte till Profab och köpte en på 20 meter och sen så prövade vi lite olika saker vi har till akvariet.
På kvällen var det meningen att vi skulle äta våran hemma bakad pizza som är så jädrans go, men micke var trött och somnade och då kollade jag på tv och åt mackor ^^ och frågade Micke om han skulle ha några han med när jag gjorde iordning men ikke ... sen när jag gick och la mig på natten fick han för sig att han skulle äta haha! Han är rolig.

Igår åt vi pizza och kollade på superhero movie, eller ja micke somnade. haha ;) <3
Den var sjuk men rolig ^^

Nej nu ska jag spela sims.
Ha det gött!

/Liinda




När Micke var hemma på lunchen förut kastade han en tändare i mitt knä som de står Mikael på och så sa han "han älskar dig" Och då sa tände jag han och sa "Han tänder på mig" haha xD

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback