Krokfors^^

Var i Krokfors i lördags och fiskade.
Först åt vi lite mat i bilen som vi hade med, sen kollade vi på när några båtar och kanotister slussade och Micke pratade med Tore.
Sen gick vi och fiskade lite under kraftstationen, där blev jag av med mitt tur drag.
Kastade ut det mot trädet som står närmast på andra sidan och fastnade, och jag grejade lite och micke bökade och linan gick av. Lite besviken MITT TURDRAG !!
Aja på med ny taffs och drag och kasta igen.
Det var inge roligt utan mitt drag så jag satte mig ner en stund sen kastade jag några kast och kände att det blev väldigt mkt segare att veva och så. Trodde jag hade fått napp men sen släppte det (Trodde jag) När jag vevade in mer såg jag att det nu var tre linor ist för en ocg sen såg jag ett drag. Haha jag fick upp mitt turdrag =D
Snacka om att jag var glad och hade tur hmm Host*Skicklighet*Host

Fick ingen napp där så vi gick till ovansidan kraftstationen, gick inte så bra där heller.
Så vi åkte upp till utkiksberget och åt resten av massäcken.
Micke bara "nu matar dom fiskarna i fiskodlingen"
Det hördes verkligen, sen så åkte vi till vårvik och fick saft och kakor av Anita =)
Sen åkte vi ut med båten och fiskade, ingen tur där heller Micke fick en pytte pytte pytte liten abborre.
Sen åkte vi in med båten för vi skulle äta, var planerat att vi skulle äta i Gustavsfors men det blev stressigt för de stängde så vi åkte till stan och åt..

Igår köpte Micke ett akvarium på 54 liter till ynglena....

Imorron fyller mamma år så jag och killarna har vart och köpt födelsedags presenter till henne...
Kul Kul...

GRATTIS Linda L. Guu vad kul =D
Är så glad för din skull.. *Äntligen* ;)

/Liinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback