Våvik och sjön =)

Är hemma hos pappa nu en sväng jag och Micke.
Ska med på "hemlig resa" imorron med pappa.

Har vart i Vårvik en vecka till nu ungerfär, är så gott att vara där =D
speciellt med världens bästa micke =D
Och gulliga Anita&Gösta.
Var på sjön en hel dag nästan och badade och så, var ute heeeeela dagen igår förutom när vi gick in och åt lunch.
Vi hittade våran egna badbrygga på båten ^^ Trampade på motorn och höll i ett handtag eller vad det är och hala oss upp.
Vi var i Roviken och fiskade lite och badade, de var där vi kom på " badstegen " ....
Har vart i Gustavsfors och äte, fick en macka och dricka när vi var ute på Dalslands kanotmaraton och kollade om det var någon som föll i vattnet isf skulle vi hjälpa dem, men det var ingen som ramla ^^

Sen var vi där på båtsöndan då bjöd Anita oss på mat, TACK det var mysigt :)
Och så var jag och Micke där i förrgår och åt lite mackor, han en räkmacka (urk enligt mig själv) och jag en köttbullsmacka med rödbetssallad jätte gott verkligen =)
Låset på toan där är helt cp, antingen går det inte att låsa eller så går det i baklås =S

Fick följa med Antia&Gösta och slussa i G-fors ^^

Jag älskar verkligen att vara där med dig Micael
Det är så lungt och skönt, och vi är inte stressade eller irriterade när vi är där, har vart gosiga hela tiden =D
Älskar verkligen det < 3
Du gör mig hel, du är mitt allt, mitt syre ,  A L L T
Du var det som behövdes i mitt liv, du är meningen med mitt liv < 3
Jag Älskar Dig Mer Och Mer För Varje Dag < 3

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback