Vårvik =D

Åker till Vårvik en sväng redan idag.
Ska mata Rune och vattna blommor och så lämnar vi lite av packningen idag. =)
Ska bli så jädrans skönt att vara där en hel helg bara jag Micke och Rune =D <3

Imorron ska vi till Säffle och köpa weekendmat till fiskarna så att inte de svälter ihjäl.
Och så ska vi köpa olja till crossen, ska ta oss en tur med den är tänkt...
Sen drar vi till VÅRVIK heeeeela helgen =D=D=D

Ska grilla,bada,sola,mysa och mysa ännu mer <3


Jag och bilen i vid kyrkan i vårvik



Kommer ha det världsbäst <3
Jag Älskar Dig Micke,
Du Gör Mitt Liv Helt<3

Micael Du Är Ljuset I Mitt Liv, Luften Jag Andas, Hjärtat Som Pumpar,Du Är Mitt Allt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback