Linda&Linda =D

Kom nyss hem från Linda L. hjälpte henne med att hänga upp gardinstång och gardiner.
När jag kom dit så målade hon garderobsdörrarna och sen gick vi upp till sovrummet där hon målade lite till...
Fikade och kollade i gårdshuset läskig trappa!!!!
Sen hängde hon tvätt och vi pratade. Sen grejade vi med gardinerna sen gick jag hem.
Och micke har inte komme hem än.. Han skulle sluta ett "/

 
TACK LOLLO! <3


Är så jäkla trött på detta nu!
Skaffar BDB och lunar i andra namn och annan ålder iaf på bdb fattar inte vrf du måste ha sånn koll på mig för.
Jag lever mitt liv du levar ditt, jag vill inte ha nått med dig att göra och du vill inte ha nått med mig att göra. Fine för mig med tydligen inte för dig!!!
Vad exakt är det du håller på med?
Tro inte att du är smart lilla du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback