Hemliga resan!

Hade det jätte kul på hemliga resan.
Åkte tio i sju, kom till Karlstad och stanna på donken och åt frulle, frukostmackor för mig och Micke, toast för pappa och Mackan och Siv och Tobbe åt pannkakor ^^
Sen fick vi ledtrådar:
Gummi
Vatten
Alsfalt
Fiskar

innan hade jag fått att man skulle vara tuff...

När vi hade ätit klart fortstte vi att åka, stannade till på en mack och köpte dricka och gick på toa, sen åkte vi en tillbit till Kristinehamns gocart center där fick vi reda på att vi skulle spela paintball, jag vägrade vara med men tobbe mackan och Micke skulle spela sen kom ett gäng på 7 killar som hade svensexa och delade upp sig med killarna så det blev gämna lag.
Trodde bara Tobbe skulle vara med ett game men han var med hela tiden förutom ett game ist ^^
Han såg så rolig ut, förstora byxor som var vikta 7 ggr och förstor skjorta och geväret var halva hans längd.
När han blev sköten så kom han med geväret och försökte hålla upp det, och samtidigt försöka hålla i armen han fick ont i haha så sött.
Sen ville han inte vara med, men han ångrade sig och hängde på igen.
Micke blev sköten på huvvet och mitt på masken haha

Sen gick vi och körde gocart, micke jag och mackan skulle tävla så vi fick åka själva på banan, körde lite försiktigt i början sen blev det fortare och fortare ^^
Micke avbröt i finalen för han började må dåligt han åt inge bra dagen före och ina frukost =(
Så det sluta med att Mackan vann, jag tvåa och Micke trea.

Sen åkte vi till donken en andra gång och åt men det var 70 mil långa köer så pappa körde med bilen på driveinen
Fast micke mådde dåligt och ville inte äta nått med jag fick i han liiiite iaf..

Sen åkte vi och spelade bowling...
Tappade klotet bakom mig ^^

Sen åkte vi och spelade minigolf i gästhamnen jätte mysigt.
Låg många fina och stora båtar där äch väldigt många miljoner.
För varje båt så säger någon "en sånn skulle man ha" ^^

När vi var klara där var klockan halv åtta och hemfärden började.
Jag och Micke som åkte cabb åkte till donken IGEN för micke skulle äta =)

Sen när vi kom till pappa igen så hade tobbe deckat och vi andra snabbt vi med.
Dagen var verkligen rolig!
TACK!!

//Liinda

Kommentarer
Becka säger:

shit va mycke du har haft för dig :P, de måste ha varit kul å åka gocart xD har åkt de typ en gång :P saknar dig som in i bomben mkt <3 va så länge sen nu.. :/ hoppas vi kan ses snart :) pussar

2008-07-30 | 21:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback