Bror

Saknar,saknar,saknar ='(
Vet inte varför vi inte träffas mer än vad vi gör när vi äntligen har fått upp kontakten igen.
Letade som fan ett år för du hade inte kvar det numret jag hade till dig, ni hade flyttat vi visste inte vart!
Din moster var det ingen idé att fråga. Frågade massa folk i säffle, letade på nätet.
En dag när jag var på väg till gympan så satt du på muren vid pekås =D fick ditt nya nummer och reda på vart ni bodde och så.
Sen träffade jag er när jag var med Linda till Karlstad och jagade julklappar.
Började prata mer och mer, sen åkte jag upp till er flera ggr och sen åkte jag och Micke upp till er.
Sen gick jag upp själv en gång och fick din msn, nu pratar vi regelbundet och har kommit varandra närmare igen!
Fast inte lika nära som vi var när du bodde hos oss.
Kommer ihåg allt bus och allt skoj <3
Sven-Olov Södergren<3

Saknar dig brorsan</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback