10 månader <3

Igår var det våran tio månadersdag <3

10 månader med världens bästa <3
För tio månadersen kysste du mig när jag räknade stjärnor kom till 11 eller nått sånt, sen kysste du mig och jag kysste tillbaka. Ett underbart ögonblick!
Hade gillat dig i över ett år, försökt att glömma dig, men en kille som dig går inte att glömma!
Kommer ihåg en gång när vi var ute och gick på örnäs och du frågade om jag frös och jag sa nej (fast jag egentligen gjorde det) och du sa "annars kan jag värma dig" guud vad jag ångrade mig då ville ju komma så nära dig det gick!
Sen en annan gång när vi satt på en bänk på kyrkogården lutade jag mig mot dig, kände din lukt och din värme, det var underbart!
Du fick mig att må bra i allt det dåliga, hela dagarna längtade jag efter timmarna med dig på kvällen, att få känna mig som en människa!
Den dagen vi blev ett, kan inte beskriva hur lycklig jag blev,det finns inga ord för det!

Älskling,
Du finns alltid där,
du stöttar alltid,
du lyssnar alltid,
du står alltid bollplank,
du tröstar,
Jag kan verkligen prata med dig om allt, och göra vad som helst  utan att skämmas.
Jag kan helt enkelt vara mig själv med dig!
<3<3

Jag älskar dig så himlans mycket<3
Livet blir en enda dröm med dig <3

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback