Lite om allt ^^

Jahapp vad ska man skriva nu då?
Har egentligen massa att skriva men vet inte riktigt vad jag kan skriva här.

Micke kom hem vid ett på lördagen och efter vi hade pratat lite firade vi oss, men pizza, mys, godis, film och skålade ^^
Var verkligen skönt att prata av sig lite och inte ha allt innom sig, känns bättre att man kan få hjälp av dig och att du vet hur jag känner och att du inte bara undrar varför jag blir sur när det är något som rör det.
Det är verkligen jätte jobbigt för mig att känna såhär, men samtidigt kan man inte bara släppa det och låtssas som inget, eller hur?

Var verkligen mysigt med Micke på eftermiddagen, i hans famn <3<3



Tiger blev tre månader i fredags,
Herregud vad tiden går fort :O
Han var bara sex vekor när jag hämtade honom, lille plutten <3



Han gräver alltid upp där och ligger i det hålet, så jag bryr mig inte ens om att lägga halm där haha!
Tiger är så himla söt <3
Han är min bästa vän <3<3
Han kan aldrig svika mig, prata skit eller vända mig ryggen!

Imorse när klockan ringde råkade jag stänga av den ist för att sätta på snooze så halv sju såg jag hur mkt klockan var och Micke fick springa =P

Har inte mått så bra under helgen vet inte vad det beror på,
magen krånglar, känns som jag vill kräkas och så. =(
Kanske är för att man är orolig och spänner sig hela tiden,
är stressad över en massa saker.
Sen är det massa i skolan, vad man ska läsa sen, framtiden, jobb efter skolan, välja en bra linje.
Vill gå både NV och BF, men jag hatar fysik och matte!
Sen vill syon att jag ska gå på lillerud, men tänk om jag inte vill jobba med djur hela livet , då måste jag börja om från ruta ett igen ist för att ha en bra grund till oöndligt mycket med val, sen är jag lite sugen på Omvårdnad för barnläkare, BF för att det är sååå himla kul med barn, men när man får egna då?
Då är det bara barn hela dagarna.
Tur man fick ett extra år på sig att fundera, men eftersom syon redan har bestämmt sig för att jag ska gå på lillerud får man förklara läget för henne en gång till.

Tillbaka till idag stannade hemma från skolan idag iaf , känner mig lite bättre nu iaf!
Var isf tvungen att åka till pappa, ska till tanregleringsspeciallist imorron på morgonen i karlstad så det var lika bra att vara på plats.
Masade mig upp vid halv elva och duschade, torkade håret sminkade mig klädde på mig och satt vid datorn.
Var en tjej där med 7 barn som var hennes egna (var en som frågade)
vet ni inte vad preventivmedel är för något ?? ^^)
Kom iaf till Säffle med bussen, hade ringt pappa och frågat om jag fick åka med honom hit för jag orkade verkligen inte sitta i bussen i en och en halv timme när man inte mår bra + att jag alltid blir åksjuk efter denna vägen i bussen.
Tur var det för jag kände när jag gick att jag bara ville kräkas.
Gick iaf till By till pappa på jobbet orkade inte sitta på station i en timme och vänta!

Åkte till Lidl och bytte två ggr,
sen åkte vi hem,
pappa bidde litte irriterad för jag pratade med Siv i telefonen läänge för han tyckte att vi kunde prata och att jag skulle prata med Siv när jag kom hem hehe.

Här hade Siv gjort pannkakor *mums*
Men jag orkade typ bara en halv =/
Orkar inte äta, känns som jag börjar halka tillbaka till sån jag var i Tösse,
då åt jag kanske max två tuggor och bara satt och petade i maten.
Kanske är det för att jag inte mår så jätte bra psykiskt just nu,
men Micke stöttar mig nu, han vet iaf vrf det är som det är just nu.
Tack Älskling <3

Har spelat lite Guitar Hero,
suttit vid datorn,
kollat på film och pratat med pappa.

Nej vad mycket jag har skrivit, orkar ni läsa? haha ^^)
Ska försöka komma med hemtentan till skolan imorgon, är ju ledig för det tar några timmar i Karlstad. =/



Jag tycker att det är bra att vi pratade igår och i förrgår älskling ,
det är bättre att prata om det för båda.<3
Jag saknar dig, jag vill vara i din famn nu<3
Känner mig halv utan dig,
är tom all min livsglädje är hos dig <3



Jag diggar vårat kökfönster =)
Tack för tomtarna pappa och Marcus ;)



En stjärna för oss i sovrummet,

kommer aldrig glömma kvällen den 15:e september 2007
Jag räknade stjärnorna och du vände dig över mig och kysste mig <3
Jag är så himla kär i dig älskling <3

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback