Today

Klockan är 0.50 nu ...
Började städa akvariumet vid sex förut och var klar vid tio =S
Tömma ut det på allt tar två timmar, sen ska man tvätta rent gruset, och ta i allt igen, göra rent pumpen, och grejerna.

Kollade på idol medans,
gött att Alice gick till final! =D
Kommer vara Kevin som vinner med som sagt det är tvåorna man hör mest av efter idol tiden så det kommer inte göra något, men ville se Robin i final han har ju faktiskt gjort mest framsteg!
Men men...

http://www.tv4.se/1.283438?videoId
Denna låten är bara så bra med Alice ;)

Sitter hemma själv för micke är i stenungsund, fråga inte varför han skulle dit för det vet jag inte för han har aldrig velat med förut och man kan säga idag för klockan är ju faktiskt över ett så har jag och micke vart förlovade ett halv år,
hade planerat en massa men eftersom micke är borta vet jag inte hur vi kommer göra, har ingen större lust att fira heller efter vårat bråk idag,,,,
får se,,

Träffade mamma, tobbe och pappa idag =)
Jag pch pappa kastade snöbollar på varandra haha ^^
Följde med mamma och Tobias till Tobbes speling han skämdes ju när han skulle spela för mig så man fick följa med dit, han är faktiskt duktig för att ha spelat så kort tid, =)
Följde med mamma hem efter Tobbe hade åkte med pappa , gick ut med hundarna för mamma skällde ut marie på soc, seriöst jag hatar den jävla falska kärringen!!

Hon ringde till mig imorse och fårgade om jag ville träffas,
jag bara neeh, hon skulle gjort uppföljningar i januari , mars förra året och october detta året och kommer på det nu, hon bara okej då skickar jag brev haha ^^


Funderar på att lägga mig finns ändå inget att göra,,! =(

//Liinda


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback