Skola,Skola,Skola och ännu mera skola

Idag har jag och Micke vart tsm i 15 månader, om en månad ett och ett halvt år, kändes som det var igår vi firade ett halvår bara! <3
Ska mysa lite extra idag, med tacos och sånt gott (a)

Igår så pyntade vi granen och hängde upp ljusslingor.
Så nu börjar det bli julkännsla hemma med.
Ska göra pepparkakshus någon dag också.

Sitter just nu i skolan med Marie =D
Vi pysslar, det är kul, har gjort en tomte, ett paket och håller på med ett julkort, fick för mig att jag skulle göra ett glas med dricka i tilll tomten men det gick inte nått bra haha!
Har nyss haft gympa, gladiatorerna och rugby ^^
Kalle (gympaläraren) sa god jul och så, då vill man ha jul nuuu! och LOOOV, det är nog som Nathalie säger, det mest efterlängtade lovet någonsin!

Har lunch nu och den består av en twix och cola, inte nyttigt jag vet.
Är trött och ännu mer trött just nu!

På onsdag så ska jag och kanske mamma ner till Torp i Uddevalla för Kevin, Alice och Robin B kommer dit =)
Ska ta massa kort och autografer på skivan =D =P¨

Nej nu ska jag vara social med Marie, skriver mer sen!

Grattis på oss älskling, tack för de söta smsen!
Älskar Dig <3

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback