Mormor & morfar <3

Igår så bakade vi lussekatter och pepparkakor.
Sen åkte vi till Mickes jobb och sladdade lite, hämtade kärran.
Åkte och åt på donken, var verkligen hungrig, helt plötsligt var min big mac slut ^^
Efter det åkte vi vidare till mormor och morfar.
Bamse och Benzon blev jätte glada =) sötnosarna mina!

Fikade lite, tog med lite lussekatter och mormor hade bakat sockerkaka och kolakakor.
Kikade lite på datorn och mobilen, mormor ville ha hjälp med mobilen och så skulle hon visa mig lite grejer på datorn.

Morfar visade kort =)
Pratade lite till & gick ut till hästarna.
Kalle hade gått upp lite, det var kul att se.
Sen skulle vi bestämma gran, fick ju en av mormor & morfar =)
men mormor var så orolig att den inte blev bra, tog med en åt mamma med.

Sen gick vi in och pratade lite till och jag var så trött att jag mest satt och gäspade ^^
Åkte till mamma och slängde in granen, sen åkte vi till calderys och lämpade av gran och kärra.
Granen står och torkar det var mkt snö på den ^^
Micke sladdade lite och jag övningskörde haha!

//Liinda


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback