Luciatåg

Vid tio i sju så gick jag ut för att möta mamma,
skulle upp till kungsbergskyrkan på Tobias luciatåg. =)
Han var en liten tomte haha så söta de var ^^
Lyssnade på alla sångerna, vad killarna vågade ta i när de sjöng, de vågade inte ta i hälften så mkt när vi gick i deras ålder.
Hälsade på Monica, Anton, Tore, Ida och Emelie =)
Kul att se alla dem igen =P

Efter det gick jag ich pratade med min musik lärare jag hade på lågstadiet, haha vad glad hon blev ^^
Pratade lite allmänt om hur vi hade det nu och så, sen kom Tobias och mamma och pratade lite också, mamma och Eva känner ju varandra dels pga av att både jag Marcus och Tobias har haft henne på Södra och att Eva dansar hos mamma. ^^

Efter det gick jag hem, min mage var inte alls pigg på att vara där eller ute, gick hem och la mig ist!

//Liinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback