Love <3

Micael, du får mig att känna mig levande!
Du har gett mig ett liv, du hjälpte mig upp till toppen!

Vi är verkligen gjorda för varandra, vi gillar samma saker, har samma intressen,
det är verkligen äkta kärlek mellan oss, det har bevisats så många gånger!
Vi håller verkligen ihop genom både svåra och lätta tider!
Våran kärlek växer sig bara starkare och starkare!

Jag trodde inte på "Mr Right" men du fanns mitt framför ögonen på mig i flera år <3
Du är verkligen mitt allt!

Jag är så himla lycklig med dig, och jag blir bara lyckligare och lyckligare!
När jag ser ditt leende, blir jag aldeles varm och glad! =D

Vi har det så himla mysigt tillsammans, jag älskar att ligga i din famn och mysa! <3

Du är så snäll och omtänksam, du är rädd om mig och skyddar mig!
Jag vet att du inte skulle göra något för att såra mig eller som får mig att må dåligt.
Jag kan komma till dig och få tröst och stöd, du får mig att skratta och le när jag är ledsen eller arg.
Du vet hur du ska få mig på bra humör, du vet vad du ska göra och säga.

Vi kan prata om saker ost för att bråka och tjaffsa,
vi känner varandra super bra!

Micael du är verkligen mitt allt!
Jag Älskar Dig Så! <3

Kyss din Linda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback