Karlstad & Mina saker.

Pappa kom och "väckte" mig vid sex, fast jag hade vart vaken sen fyra typ =S
Gick upp och duschade och gick och la mig igen, frös och mådde dåligt =(
Gick iaf upp och klädde på mig, fixade håret och sminkade mig,
åt frukost borstade tänderna och ut i bilen ^^

Åkte till sjukhuset i Karlstad först för Siv skulle till neurologen pga ms:en som blivit värre tydligen =/





Väntade där på Siv, blev as trött där inne pga luften tror jag och började gäspa, det slutade med att alla i väntrummet satt och gäspade ^^
Sen åkte vi iaf till tandregleringsspeciallisten och rönkade tänderna och gjorde avtryck och tog kort.
Fick någon grej med typ modellera i gommen, var ikke gott iaf!
Sen fick jag bita på någon vax sak, det var inte heller så gott =P
Fick godis av Siv i bilen så jag fick en godare smak i munnen =)

Efter det åkte vi till biltema =P
Köpte en gemensam julklapp till Marcus ;)
Passade på att köpa lite saker hit hem också =P
Åkte till Bergvik också, skulle äta på Rapido men mådde så dålgt att jag inte orkade äta något!
Ville hem och sova, men vi skulle in i lite andra affärer, jag lämnade pappa & Siv och gick och köpte lite mer julklappar och ännu mer grejer hit hem =P
Sen åkte vi till ÖB  köpte yttligare saker hit hem haha ^^

Sov i bilen och tog tabletter så jag mådde lite bättre sen,
grejade med mitt gamla um hos pappa.
Har ju haft kvar en del saker hos honom om jag är där någon gång men Marcus vill ha det rummet och så ska de göra om hans rum till ett gästrum, så jag skulle ta med mig allt hem haha ^^
Hela baksätet i bilen blev fullt ^^
Men det var mest kläder faktiskt. (a)

Micke kom och hämtade mig hos pappa,
båda två var jätte trött när vi kom hem.
Micke gick och vilade och jag grejade med mina saker!
Gick och la oss och sov sen, åt lite mackor först. =P

Igår hade jag och micke mys/slapp dag =p
Vi tvättade lite oxå =)

//Linda


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback