Jullov! =)

Jaha ja, nu har man jullov då, äntligen.
Slippa den skiten, fast dagen idag har vart OK iaf.

Började dagen med att skriva i svarta boken som vanligt, pratade lite med Bosse och sen Sara, Eivor och Kristian, fick en julkram av alla.
Gick och köpte frukost =)
Sen gick jag upp till kontoret och fick nya månadskort till busskortet, skönt att ha det klart!
Fick en bok av Kristian och började jobba med det, håller på med en fördjupningsuppgift om Hinduismen så jag kan få VG/MVG i religion. * hoppas*
Hade DISA det var faktiskt ganska OK idag det med, hade övningsuppgifter tsm med Bea ;)
Sen hade vi din stund för andra, där vi ska ta med något som betyder mycket för en och visa det för de andra och varför det betyder mycket, då skickade jag runt halsbandet och örhängena jag fick av Micke när jag slutade nian och hur jag hade fått dem , med alla ballonger, serpentiner och blommor, skickade också runt ett kort på honom, och alla tjejer började med ååå vad gulligt, vad söt han var, varför gör ingen något sånt för mig? det enda jag får är rosor mm, hehe ^^
Kände mig lite stolt då att jag har en sån underbar pojkvän <3
Du är BÄST älskling <3

Bea och Caroline J ska ut och ragga killar som Micke, fast det finns inga mer för jag har den enda =)

Har till och med pratat med killarna i klassen idag och hör och häpna SKRATTAT med dem!
Är inte det lite otroligt!? Jag SKRATTADE i skolan! =D

Vrf säger jag inte här om det är någon liten skvallerbytta som läser haha!

På lunchen var det gröt USCH så jag åt inte, men jag följde med Marie, Sara och Eivor ner,
Först innan vi gick ner skulle vi hitta Eivors nycklar som hon hade tappat bort, springer upp och ner in och ut ur rum vänder upp och ner på allt ett antal gånger tills hon kommer på att hon hade dem hos Kalle haha!

Tillbaka frpn lunchen satt jag och Marie i soffrummet och gav varandra julklappar, fick ett jätte snggt halsband av henne!
TACK MARIE! <3

Sen vid tjugo över tolv skulle vi plocka ihop för att städa och ha ett litet klassmöte, fick papper, lussekatter, pepparkakor och festis, men jag tog bara en festis.. (a)

Sen när jag stod och väntade på att få komma in i bussen kommer det en liten filur vid namn Carro och skrämmer mig ;)
Var kul att prata och träffas igen!
Skönt att få prata av sig med någon lite granna ;)
Hon skulle till Ola =P

Började må ännu mer dåligt på bussen, ni vet så man känner i hela kroppen ända ut i fingertopparna att man mår dåligt, så känns det just nu.

Ska ta med mig ett kallt glas vatten och bädda ner mig i soffan och se klart på en film jag började på för fleeeeeera veckor sen ;)

Ha det bra!

//Liinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback