Julen =)

Sitter i soffan med bärbara i knät, micke spelat GTA 4 ;)
Försöker hinna med på forumet, jäklar vad ni hade skrivt  =)

Julen har vart bra,
massa julklappar (a)
Sov över hos svärföräldrarna, stress firade med mamma på fem minuter öppnade bara julklappar sen hej då ( de skulle till mormor på julafton) , firade hos pappa igår ...

Fick bla:

Rosa handkrontoll till xboxet så vi kan spela båda två samtidigt =)
Spel, Madagaskar och Table Tennis, Kul =)
Smycken
Pysselsaker
Målarsaker ( så mycket att jag kan öppna en ateljé typ)
Tomtar
Prynadssaker
En köksvåg
Tofflor
Böcker
Saker från Oriflame
Pengar
Ramar
 m.m

Haha det roligaste var att en kväll för ett tag sedan skulle jag laga mat till mig , marcus och Siv och då satte jag på fel platta och på den låg en sån där vante man har när man tar ut saker ur ugnen vet ni?
Iaf en sån låg där och det blev ett stort brönt hål på den och det rök och stan illa i heeeela huset, så jag fick en spn av pappa och siv en som var stoor för att jag skulle se den haha! ^^

Just det, blir så trött på folk som spelar ens vänner för att det ska vara bra att ha i reserv och för att kunna utnyttja dem!
Vart finns alla riktiga vänner?

//Liinda



Kommentarer
Emma säger:

snygg header:D

2008-12-30 | 19:33:22
Bloggadress: http://emmaaoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback