Igår & Idag

Igår: Åkte till skolan trött som faen =P
Hade DISA (Din Inre Styrka Aktiveras) som vi tjejer i klassen har och det är tråkigt ^^
Efter DISA såg jag att pappa hade ringt så jag bad han ringa igen,
han skulle säga att kortet som jag skulle ha hade han gett till Eivor och undrade vad jag gjorde ( då skulle jag till syon för att få tid)
och sen undrade han om jag och Marie ville med till donken, så vi gick in och frågade Sara & Eivor om vi fick åka med honom (eftersom vi inte hade lunch på ett tag än) men vi fick, si vi hoppade in i CABBEN, det har hela två säten ^^
Så jag hoppade upp i Maries knä =)
Och åkte till donken, det var gott som fan faktiskt och vi hade kul =D
TACK PAPPA!
Åt glass oxå fyyy faan vad kallt *rekomenderas inte*
Åkte tillbaka då satt Marie i mitt knä, men hon är längre än mig så hon slog i huvudet satckarn!

När vi slutade skolan gick vi till stationen i motvind och snö, svinkallt!
Gick in på station och värmde oss till bussen kom ...
När bussen kom blev jag glaaad för vi hade inte avloppsbussen,
den stinker avlopp och har gjort i två veckor men de gör inget åt det! =(
Men bussen vi fick var KALL!
Asså vart fanns värmen i den? Tur det inte snöade i den iaf!

När Micke hade kommit hem ringer pappa igen
då var han och Marcus i stan för de skulle hjälpa Ryno och Siv med nya kylskåpet,
Japp pappa och Ryno är kompisar/grannar och båda har en sambo som heter Siv litte kul va? =P
Då hade de köpt två tomtar till oss TACK,
Hade kollat på de tomtarna,
första gången köpte jag dem inte för jag viste inte om micke ville ha dem eller inte.
Andra gången fanns inte den ena tomten, så jag blev GLAD =)

Hade myskväll med min älskling! <3
Jag Älskar Dig!

Vid tolv sa jag till Micke att det snöade och att det fastnade på marken men han trodde mig inte så han fick komma upp och se =P

Idag:
Ja vad har man gjort idag?
Gick upp till skolan trött som faaan!
Fick avloppsbussen på morronen :@

Var typ ingen i skolan när jag kom bara Bea,
Sen kom det typ tre stycken till sen kom alla andra vid åtta typ^^
Kollade på Rötter och gick till syon, kollade på lite alternativ på NV vart det var bäst och så, fick med mig en tjock bok med linjer inom NV *Puh*

Hem fick jag den där jävla avloppsbussen igen =@

Har inte gjort så mkt idag,
bakat,
diskat,
slöat,
spelat =)

Nu är jag skit trött fast kloclan bara är halv åtta =S
Vad är det med mig?
Beror nog på att vi var uppe så länge i går!

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback