Dagen med min älskling <3

Vaknade först vid halv åtta av att någon idiot hammrar eller något, lyckas iallafall somna om och vaknade vid elva av att marcus ringde.
Tjatade med Marcus och mamma en stund sen åt vi frukost.
Gick ut på stan med min älskling och kollade i affärer, åkte upp till profab, jysk och euro cash sen.
Och nu åt vi pizza ;)

Imorgon ska jag med mamma ut och kköpta lite julklappar och ha lite tjejsnack ,..

Nu håller Micke på att slå in mina julklppar ;)

Imorgon ska vi även städa lite, baka knäck, göra skinka och göra klart inför julafton... =P
Synd att man inte har kvar julkännslan man hade som barn, känns som vilken dag som helst nu =/

/Liinda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback