Dagen med mamma

Var ute med mamma idag, var på granngården, jysk och profab.
Köpte sele, borste och en "hjälp att hitta hem" att sätta på selen, som han ska få i julklapp av mamma.
Pratade lite och umgicks.
Åkte hem till mamma och pratade lite men dogsen ;)
Tog med alla julklappar vi skulle ge varandra upp till oss och snabb öppnade för mamma var stressad och skulle iväg.
Fick pysselsaker jag har grejat med i kväll och oriflame saker av mamma, av Tobias fick jag två jätte söta julhundar =)
av Marcus fick jag ett ljus, en ros som ändrar färg när man eldar den, av dem båda fick jag målardukar.
Tack så mycket.
Vi fick även en fin ljussak av mamma, och micke fick tomtar, jätte snällt =)

Mamma ringde för en timma sen ungerfär och sa att det hade brunnit i trappuppgången i deras hus, alla mår dock bra!
Blev lite orolig för killarna som hade vart ensamma hemma, Tobias hade vart rädd så att han skakade stackaren!

//Liinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback