Älskling <3

Utan att säga något med ord, ser du direkt om det är något, om jag är lessen,arg,besviken eller rädd.
Du känner mig bäst av alla, du ser saker ingen annan ser´< 3
Du är det bästa som har hänt mig, du är min trygghet, i din närhet vet jag att inget händer mig < 3
Att kunna lita så här på någon är helt underbar, trodde inte att jag skulle kunna lita på någon igen efter " det" men du fick mig att göra det <3
Jag hade inte vart här utan dig älskling, det vet du <3
Du är verkligen allt en tjej kan drömma om! Verkligen
ALLT!
Om någon skulle sagt att mitt liv skulle bli så här underbart med dig hade jag bara skrattat åt dom!
Jag bryr mig inteom vad andra tycker om dig för jag vet hur du är nu och jag vet ´hur du var förr, jag älskar att slippa se dig så nere och lessen, tkr om att se dig sånn du är nu, glad och pigg och busig och romantisk <3
Tycker om att vi kan busas och låssas vara sura och sen bara kyssas <3
Älskar när våra läppar möts, blir alldeles varm och pirrig < 3
Vill alltid ha det så här gosigt, vill kyssa dig nu, ligga i din famn och ha det mysigt, det är jobbigt att vara borta från dig Hatar det verkligen! ='(
Micke Du Är Mitt Allt, Hela Min Värld, Du Är Mitt Syre Utan Dig Kan Jag Inte Leva! <3
Jag Lämnar Aldrig Din Sida
ALDRIG!

Kyssar Din Linda! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback