Jobb

Kom hem från Vårvik i lördags bärde upp grejer och fick springa igen, skulle jobba, jobbade två dagar och träffade Bailey den sötnosen < 3
Höll på att inte komma upp igår, hade så jävla ont (mensvärk) hatar det så jäkla mkt!
Men micke var snäll och hämtade tabletter och värmekudde så det blev bättre, orkade inte äte så mkt men men.
I cafét försökte jag röra på mig hela tiden så det inte skulle komma tillbaka.
Jag och Emma stor städade toaletter, duschar och sopkorgarna ^^
Skurade, sopade mm vattnet var svart!

Gösta bara "Du har fått dig en tjej som inte är rädd för att få skit under naglarna" ^^

Micke och jag sov i tältet vid sjön. mysigt.
Fast det började åska så vi gick till huset.

Imorron blir det kusten =D

//Liinda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback