"det"

En sak kan förstöra någons liv för resten av livet, ett liitet misstag!
Det var en som sa till mig här om dagen " du kan ju inte må dåligt av det nu"
Det var ett och ett halvt år sedan det hände, ett misstag som jag får leva med hela tiden.
Jag kan inte lita på människor lika bra som förr
Jag är alltid misstänksamm
Jag har totalt tappat kontakten med flera kusiner, kompisar
Jag orkade inte med att någon tog på mig, Micke kunde inte ta på mig i början

Det enda bra är att jag vet vad du går för och att jag slipper prata med dig, och att jag vet vilka mina riktiga kompisar är, de som inte vände mig ryggen när jag hade det tufft!

De enda jag riktigt litar på är nog Micke, Becka och Robin!

Tro inte att det sldrig går bort,
tro inte att man aldrig kan må dåligt över det,
tankarna dyker upp i huvvet rätt som det är!

När vi anmälde det, så las det ner efter förhör för de hade inte tillräckligt med bevis och det var ord mot ord,
jag fick hans förhör hit efter det, han ljög som fan och gav obegripliga svar till frågor och polisen accepterade dem,
de hade egentligen inget med frågan att göra, det får mig att tro på att de inte tror på mig utan på honom.

Ja mår visst dåligt efter det ännu!
Fast jag mår jäkligt mkt bättre efter Micke kom in i bilden,
Han tröstade mig, pratade med mig.
Han lyssnade på mig och gav mig svar,
han var/är mitt bollplank!
Det var det som behövdes någon att prata med!

//Linda


Kommentarer
Rebecka säger:

Jag förstår vad du menar med att tankar å bilder smyger sig på en ibland, man kan bara brista ut igråt fast man inte riktigt fattar, :( jag ä på DIN sida.

2008-08-25 | 11:14:57
Bloggadress: http://rebeckahedin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback