`Älskling ´

Du vet hur du ska få mig att må bra, du vet hur du ska få mig att skratta när allt bara är skit!
Du stack inte som de flesta andra när ja berättade om mina problem, du stannade kvar och kämpade med mig, det är tack vare dig jag har kommigt så här långt!
Du visste hur jag hade det, men du backae inte, det betyder mkt! <3
Du är den enda jag kan lita på till 200% älskling!
Det är i din famn jag ska vara, är inte där nu känner mig halv =´(

Vi delar allt, glädje,skratt,tårar,ilska,besvikelse allt!
Jag älskar dig i med och motgångar!
Du är mitt allt hjärtat <3

Utan dig skulle mitt liv vara svart och gråt, inget att leva för!
Du gav mig tillbaka glädjen med livet och nått att kämpa för, du är bäst älskling <3

Kyssar Från Diin Liindiz! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback