Adas hundträff 08-08-17

Vi skulle åka till upplsands väsby igår klockan sju egentligen, men mamma ringe på lördag morgon och sa att det hade kört ihop sig och att vi skulle åka på lördag eftermiddag, det var bara att ringa till Becka och att börja packa. Vi skulle sova hos Carola i Hallstahammar. Hon har vovvarna Chica, Lupin och Derrick.
Carola har 13 ormar :O massa ungar och mamman och pappan.
Tog ut pappan, höll i han efter lite om och men haha!

På morgonen vaknade jag vid fem men somnade om och vakna av att jag fick tre hundar ner i mitt ansikte haha ^^
Till slut gick vi upp, gick på toa, ut med hundarna packade bilen, åt frulle och åkte.
Bilden var fullpackad fick ha saker i knäna Carina (som kom på morgonen) hade hela benen fulla med grejer haha
Kom fram till slut iaf, bara att börja packa ur och ställa allt på plats sätta upp partytält och greja till kaffe mm.
Hundarna och ägarna började ramla in efter ett  tag.
Regnande lite med vi hade kul ändå.

Yaki och Fabiola var roligast att träffa, träffade de ju nere i Spanien. =D
Så fina de har blivigt!
Shiva har blivigt så jädrans söt! Hon är livfull och full med bus, (=

Vi hade fiskadamm för vovvarna och barn
Loppis där alla pengar gick till hundarna i spanien
Försäljning av nyckelringar kort mm och fika.

Det kom en hund som vi skulle ta med till Karlstad,hon hette Nova e helt underbar hund, verkligen!
Alla blev kära i henne, hon sov i mitt knä hela vägen från Upplandsväsby till Karlstad där vi släppte henne till nya jourfamiljen.
Lite ledsamt var det verkligen!
Somnade efter det och vaknade när vi var hos mormror och skulle hämta våra hundar.
Var hemma efter tre så jag hoppade direkt ner i sängen och Mickes famn!
Sov gott till klockan 11 idag hehe!

Lite bilder:

Rastpaus vid våtsjön när vi åkte till Carola.


Några änder som var där. Den svarta var fin!


 

Jag höll i ormen haha



Här har vi gentlemmanen Lupin!



Snyggingen Shiva!




Sötnosen Yaki



Fler bilder på bdb någon gång idag eller imorgon!

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback